wtorek, 15 grudnia 2015

Lofoten - Haukland Beach







Jedną z ciekawszych miejsc na archipelagu Lofotów , które wywarły na mnie ogromne wrażenie była bez wątpieia plaża Haukland i jej okolice. Ciekawe formacje skalne w połączeniu w tłem dawały ciekawe obrazy. Kapryśna pogoda dodała klimatu, która przyczyniła się do powstania tych fotografii.
Myślę, że jeszcze wrócę do tych miejsc nie raz :)

Wszystkie fotografie zostały zrobione przy użyciu filtrów Lee. Zasosowałem tutaj dwa filtry szare połówkowe 0.6 (miękkie) i 0.9 (twarde), zamontoane na szerokim obiektywie Canon 17-40mm, wszystko na 17mm. Oczywiście fotografie robione na statywie, by zapewnić stabilizacje, dodatkowym utrudnieniem był silny boczny wiatr, musiałem dodatkowo stabilizować statyw, najlepszym sposobem jest powiesić plecak, ja trzymałem ręką, co jednak wymaga pewnego doświadczenia, ale można próbować ;)

Lofoten, Nordland - Norway

1 komentarz: